Angry Birds Rio – najnowsza odsłona najpopularniejszej gry dla smartfonów – będzie ekskluzywnym tytułem sprzedawanym w sklepie z aplikacjami Amazon Appstore. Mowa tu o wersji przeznaczonej dla Androida. Dodatkowo w nowo otwieranym sklepie sieci znajdą się także znane już Angry Birds i Angry Birds Season w wersji ad-free, czyli bez reklam.

Angry Birds Rio w Amazon Appstore

Stworzona przy współudziale z wytwórnią Twentieth Century Fox, Angry Birds Rio będzie ściśle związana z nadchodzącym filmem RIO, w którym powinny pojawić się postaci znane już z serii.

“Android jest platformą odnotowująca fenomenalny wzrost i wspaniałe jest to, że pojawiają się nowe metody dystrybucji przeznaczonego nań oprogramowania” – powiedział Mikael Hed Dyrektor Generalny Rovio. “Otwartość systemu działa na korzyść zarówno klienta jak i programistów. Zaszczycająca jest możliwość współpracy z Amazon i wprowadzenia franczyzy Angry Birds do tworzonego sklepu” – dodaje.

W Angry Birds Rio bohaterowie porwani i wywiezieni do Rio (niewykluczone de Janeiro). Tam udaje im się uciec kidnaperom. Postanawiają jednakże odbić z rąk oprawców Blu i Jewel – dwie rzadkie ary. Będą one jednocześnie głównymi gwiazdami przygotowywanego filmu, którego premierę zaplanowano na 15. kwietnia 2011. W nadchodzącej grze dostępnych będzie 60 poziomów, a ich liczba będzie rosnąć wraz z kolejnymi aktualizacjami.

489 KOMENTARZE

Comments are closed.