Acer postawił sobie ambitny cel: do końca bieżącego kwartału dostarczy na rynek 1 milion egzemplarzy swoich tabletów – donosi Digitimes. Zakładamy, że chodzi o wszystkie produkty w tym segmencie, nie tylko z Androidem ale i Windowsem. Mimo wszystko, poważny to cel. Na realizację tych założeń są duże szanse.

Oto Acer stanął przed tym samym problemem co Asus, a mianowicie zbyt niską podażą swoich produktów w stosunku do zapotrzebowania rynku. Ponownie problem dotknie tabletu z androidem, Iconii Tab A500,
która właśnie wchodzi do sprzedaży.

Źródło Digitimes informuje, że podwykonawca Acera produkujący sprzęt – Compal Electronics – dostarczył do tej pory na rynek 300 tysięcy egzemplarzy tabletów, w samym tylko kwietniu. 70 proc. z tej liczby stanowiła 10-calowe Iconia.

Na takich przykładach powinna uczyć się Motorola. Jej debiut w świecie tabletow Androida – XOOM – sięgnął zaledwie 250 tysięcy sprzedanych sztuk do końca pierwszego kwartału 2011. Wniosek: bitwę w wojnie tabletów można zwyciężyć ceną.

Comments are closed.