smartphone

Podejrzane praktyki, drobne druczki i chęć naciągnięcia Cię na jak największy rachunek – niestety, wciąż jest to normą zarówno w bankach, sklepach, jak i salonach operatorów sieci komórkowych. Nie raz byłeś świadkiem tego typu działania lub sam padłeś jego ofiarą, po czasie dowiadując się, jaki naprawdę wysoki rachunek musisz zapłacić? Niestety, Twój podpis widniał już na umowie i niewiele mogłeś na to poradzić. W dzisiejszych czasach wiele się jednak w tej materii zmienia i to na lepsze. Dzięki takim usługom jak formuła Fair Play, masz 30 dni, żeby zmienić smartfona, ofertę lub nawet z niej zrezygnować. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie to proste, koniecznie zapoznaj się z naszym najnowszym materiałem!

Praktyki nieuczciwych przedstawicieli

Zawsze strasznie denerwowało Cię to, gdy z zaskoczenia, ktoś dzwonił oferując Ci niebywale atrakcyjną ofertę, którą możesz otrzymać tylko, jeśli dziś podpiszesz umowę. Jesteś ostrożny i zawsze podejrzanym okiem patrzysz na tego rodzaju sprawy, jednak osoby starsze lub nieświadome bardzo często dają się na to nabierać. Choć praktyk tego typu jest coraz mniej, wciąż są one powszechne i  ciężko jest mówić w tym przypadku o jakichkolwiek odwrotach czy cofaniu podpisanych zobowiązań. Całe szczęście w ostatnim czasie wiele się w tej materii zmienia, za prawdą takich operatorów jak Play, którzy obrali sobie za cel sportową zasadę fair play. Co wyszło z ich pomysłu?

Co to jest Program Promocyjny „Fair Play”?

Można by powiedzieć, że dzięki takim usługom wkraczamy nareszcie w XXI wiek i sensowne podejście do klienta. „Fair Play” bowiem pozwala na zmianę zakupionej oferty, zmianę urządzenia lub nawet wycofanie się z zakupu w ciągu 30 dni od podpisania umowy, o czym Play informuje na swojej stronie –  http://www.play.pl/uslugi/fair-play/. Każda osoba może dokonać takiej zmiany raz dla numeru MSISDN, oznacza to więc, że klient może skorzystać raz z dowolnej zmiany, bądź kombinacji (zmiana oferty i zmiana urządzenia) tylko dla jednego numeru abonenckiego. Z tego przywileju skorzystają wszyscy, którzy od dnia 17 marca 2016 roku podpiszą umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w dowolnej ofercie abonamentowej (zarówno abonament indywidualny, jak i biznesowy) w salonie sprzedaży operatora. Nie obejmuje to jednak przedłużania umów oraz zakupów w sklepie internetowym i u Doradców Biznesowych. Aby jednak z niej skorzystać należy pamiętać, by zrobić to w tym samym salonie sprzedaży, w którym podpisana została umowa. Co więcej, klienci mogą wymienić urządzenie na dowolne inne dostępne w Play w dniu podpisania umowy. Ponadto obniżenie abonamentu jest bezpłatne, ale każdy zobowiązany jest do dopłacenia różnicy w cenie zakupu urządzenia, która wynika z cennika z dnia podpisania umowy. Jeśli dajmy na to ktoś kupił telefon w abonamencie X za 99 zł i obniża opłatę abonamentową do poziomu Y, w której ten sam smartfon kosztuje 399 zł, należy dopłacić 300 zł różnicy w momencie dokonywania zmiany. Podwyższenie abonamentu jest bezpłatne, na tej samej zasadzie co powyżej opisana. Jest również możliwa jednoczesna zmiana urządzenia i abonamentu.

To dopiero sportowe podejście zgodne z duchem fair play!

Artykuł sponsorowany.

Comments are closed.