Tytuł nie jest pomyłką. Brytyjska sieć hipermarketów planuje wprowadzić nawigację satelitarną dla swoich klientów. Udogodnienie to miałoby wspierać kupujących przy poszukiwaniu mąki kukurydzianej, jogurtu lub szczoteczki do zębów podczas buszowania po sklepie. Projekt In-store ‚Sat-nav’ działa już w sklepie Tesco Extra w brytyjskiej miejscowości Romford pod Londynem.

System został uruchomiony na razie w trybie testowym. Prototyp to najzwyklejsza nawigacja satelitarna funkcjonująca wewnątrz budynku. Do skorzystania z niej wymagana jest aplikacja, której póki co próżno szukać w Android Market. Za jej pomocy użytkownik tworzy listę zakupów, którą – po przyjściu do sklepu – sukcesywnie realizuje, kierując się wskazówkami podawanymi przez aplikację.

Jeśli interesuje Was ten projekt i akurat znajdujecie się w pobliżu Romford, skontaktujcie się wcześniej z prowadzącym program Nickiem Lansleyem.

436 KOMENTARZE

Comments are closed.