Skoro już poznaliśmy (mniej więcej) datę premiery tabletów Sony S1 i S2, czas by producent zaczął się z nami droczyć i pokazywać na różne sposoby, jak wspaniałe są jego produkty i dlaczego warto je kupić. Teasery, trailery i innej maści narzędzia marketingowe pojawiać się będą, jak ślimaki po deszczu na rozgrzanych podłożach.Całe szczęście, że kampanie reklamowe Sony zazwyczaj robione są z artystycznym zacięciem i jest na czym oko zawiesić. Spójrzcie na ten – wyświechtany wprawdzie – pomysł teasera wyjęty rodem z Incredible Machines.

Wiem, wiem – to już było i to wielokrotnie. Pewna stacja telewizyjna wykorzystała pomysł do promowania swojej ramówki, choć i tak zerżnęli pomysł od zespołu OK Go do utworu „This Too Shall Pass”, powielając niemalże te same konstrukcje. I sięgać może by jeszcze dalej, przez lata ’90. i Incredible Machines, aż do początków automatyzacji. Sęk w tym, że Sony próbuje się z nami trochę podroczyć i zbudować atmosferę zniecierpliwienia. Tylko po co? Na zakończenie spójrzcie na pierwszy trailer, bardziej czytelny i więcej mówiący niż wspomniany teaser.

Comments are closed.