Sunday, July 5th 2020

kwi
2012
30

N.O.V.A. 3 – jest już pierwszy gameplay i screeny!

Niedawno Gameloft umieściło na swoim oficjalnym koncie Facebook aplikację „Reveal the new Blockbuster” (z ang. ujawnij nowy hit) polegającą na klikaniu na czarne pole w celu odsłonięcia artworka z nadchodzącej produkcji AAA, piksel po pikselu. Zanim cokolwiek znaczącego zostało pokazane, po przeczytaniu komentarzy można było się domyślić, czym będzie kolejna gra Francuzów. Jeden z pracowników firmy Game Designer Bacioiu Ciprian sprytnie zdradził jakiego tytułu dotyczy całe zamieszanie.

Teraz już oficjalnie potwierdzono – tak, będzie to N.O.V.A. 3. Pojawił się nawet kompletny artwork (widoczny w nagłówku), 3 screeny wraz z gameplayem z iPada (dostarczone przez serwis Touchgen.com) oraz dwa zwiastuny stworzone całkowicie na silniku gry. A tym wbrew przewidywaniom nie będzie Unreal Engine, tylko autorski stworzony wyłącznie przez Gameloft, jak to miało miejsce w całej serii N.O.V.A.. Muszę przyznać, że wygląda imponująco na trailerze, zobaczymy czy równie świetnie prezentuje się podczas samej rozgrywki. Wiadomo także, że nie będzie to produkcja oparta na licencji freemium, wewnątrz aplikacji będziemy dokonywać opłat, jednak nie są one niezbędne do normalnego grania i zdobywania dalszego progresu. Cena prawdopodobnie będzie wynosić 6.99$ za dodatkowe opcje. Co do fabuły, ponownie wcielamy się w Kala Wardina, protagonisty z dwóch poprzednich odsłon. Z tą różnicą, że tym razem ratujemy ziemię przed obcymi na ulicach San Francisco (czy dostępne będą inne lokacje – nie wiadomo) w 10 etapach single-player. Zainteresowanych uniwersum serii i historią odsyłam do oficjalnej strony przygotowanej przez producenta.

Pojawi się również dużo bardziej rozbudowany multiplayer z sześcioma różnymi trybami rozgrywki. Warto także wspomnieć, że do jednego meczu będzie mogło dołączyć  maksymalnie 12 graczy. Mimo, że N.O.V.A. 3 nie będzie freemium, pojawią się przedmioty i perki do kupienia podczas gry przez sieć. Oczywiście, nie samymi płatnościami człowiek żyje, postać będzie konfigurowalna pod względem estetycznym (tekstury, kolory), a wraz z awansowaniem swojego avatara gracz będzie zdobywać kolejne bronie, dodatki i inne usprawnienia. Mimo wszystko najważniejszą nowością jest dopiero wprowadzenie pojazdów i jet-packów do trybu dla wielu graczy.

Premiera już w przyszłym miesiącu na iOS i Androida.

 



Podobne Posty