Materiałów związanych z nadchodzącą produkcją Gameloftu ciąg dalszy. Ostatnim razem mówiliśmy o trybie multiplayer. Teraz z kolei pojawił się zwiastun przedstawiający elementy gameplay’u wraz z komentarzem producenta wykonawczego Arnauda Bonnarda, który traktuje głównie o wizualnych aspektach gry N.O.V.A. 3. Bonnard w filmie przechwala się na temat jakości grafiki i jej cech, które do tej pory nigdy nie pojawiły się w tego typu tytułach. Oprócz podstaw takich jak cienie czy motion blur (z ang. rozmycie obrazu w ruchu) pojawią się także dynamiczne oświetlenie,  głębia ostrości i bardzo rozbudowany system cząsteczek. Powiedział, że „to dosyć powszechna cecha dzisiejszych gier, ale uważa, że dopiero pierwszy raz na iPhonie udało im się stworzyć silnik, który pozwala na ich tak wielkie ilości„. Poza tym pojawią się jeszcze „ficzery” będące bardziej smaczkiem niż czymś naprawdę rewolucyjnym – między innymi efekt zniekształcenia (przykładowo podczas rzutu granatem) czy pojawianie się zarysu tarczy energetycznej dookoła ekranu (po, naturalnie, otrzymaniu obrażeń). Aż dziw bierze, że nie padło ani słowo na temat czerpania garściami z designu Crysisa 2 czy HALO.

Ponownie wspominam, że premiera będzie miała miejsce tego miesiąca na iOS i Androida, a cena będzie wynosić 7$.

Comments are closed.