android_logoGoogle robi mały szum medialny przed premierą swojego tabletu. Wyszukiwarkowy gigant twierdzi, że dla tabletów z ekranem powyżej 10″ najlepszym rozwiązaniem jest Chrome OS. Firma oznajmiła też, że Froyo nie jest odpowiednim systemem dla tabletów, ponieważ nie jest on zoptymalizowany pod te urządzenia.
Co więcej, Google idzie o krok dalej. Hugo Barra, dyrektor działy urządzę mobilnych mówi o blokowaniu Android Market dla takiego sprzętu.
Oficjalnie działania są podyktowane troska o użytkowników, którzy muszą mieć styczność tylko z najlepszym „users experience”. Ale osoby zorientowane w temacie widzą drugie dno tej wypowiedzi.

Popularność Androida na tabletach może negatywnie odbić się na Chrome OS. Firma z Mountain View próbuje się zabezpieczyć się przed brakiem zainteresowania ze strony producentów. Jak widać w grę wchodzi też rozwiązanie siłowe.

13 KOMENTARZE

  1. Tam w tym Google mają jakąś strategię? Postępują zgodnie z jakimś planem czy kilka dużych zespołów pracuje na hurra bez komunikowania się? Naprawdę byłem przekonany, że ta firma jest świetnie zorganizowana, ma plan, który konsekwentnie realizuje (jak np. Apple). Jak widzę tam jest większy bajzel niż w Micro$ofcie.

Comments are closed.