Sunday, September 22nd 2019

cze
2011
10

Shadowgun: kilka szczegółów i demo gameplay

Stanowczo za mało ostatnio piszemy o produkcji czeskiego studia Madfinger pt. Shadowgun [sic!]. A gra wydaje się być taka ładna. Przynajmniej patrząc na oficjalny gameplay, bez żadnych odblasków na ekranie tabletu czy smartfona. Tak drodzy Państwo, smartfony też obsłużą ten pięknie wyglądającą TPP.

Shadowgun został stworzony na wieloplatformowym silniku Unity Engine. I właśnie to pozwoli na rozszerzenie grona odbiorców poza świat Androida, o dodatkowych graczy, których sprzęt “skażony” jest systemem iOS. Premiera zapowiedziana została na wrzesień, jednak wciąż nikt nie chce zdradzić tej najważniejszej danej – ceny. Inna produkcja studia Madfinger – Samurai II: Vengeance – w Android Market nie przeraża ceną (ok. 14 PLN). Nie spodziewamy się zatem poważnej przebitki.

Wyniki gry na różnych urządzeniach są więcej niż zadowalające. Wybitnym rekordzistą jest T-Mobile G2x (podobne wyniki powinien notować LG Optimus 2x), na którym gra działa z prędkością 55-60 fps. Podobne osiągi zapowiadane są przez Madfinger na iPadzie 2 i przyszłych tabletach z chipsetem Kal-El. Słabiej radzą sobie Motorola Xoom i iPhone 4 (30fps).



Podobne Posty