Najdroższy i najlepszy czas antenowy w Stanach wykorzystany (przerwy reklamowe podczas finału Super Bowl) i już wiemy kiedy Motorola Xoom pojawi się w sprzedaży. Best Buy rozpoczyna sprzedaż urządzenia od 24 lutego. Cena – 799,99 dolarów.
Wracając jednak jeszcze do reklam. Amerykańskie sportowe święto to zarazem najlepszy moment dla reklam nowych produktów. Telewizja FOX emitująca transmisję finałowych rozgrywek footballu amerykańskiego wycenia 30 sekundowy spot reklamowy na 3 miliony dolarów. Kwota powalająca, dlatego korzystający z niej reklamodawcy przygotowują z tej okazji ekskluzywne filmy. Do tego często innowacyjne lub kontrowersyjne.
Motorola wykorzystała ten moment by wypromować Xoom. Wcześniej wypuściła teaser nawiązujący do reklamy z 1984 roku w reżyserii Ridleya Scotta dla Apple. Wejście firmy na zmonopolizowany ówcześnie rynek komputerów osobistych miało wprowadzać zmiany i możliwość wyboru. W ten też sposób Motorola przedstawia obecną sytuację, gdzie role się odwróciły.
Comments are closed.