Analityk Ashok Kumar z Rodman & Redshaw oznajmił, że Samsung obniżył o połowę produkcję Galaxy Tab.
Jest to związane z ogólną sytuacją na rynku, według Kumara, tablety nie wytrzymują konkurencji z netbookami i smartfonami.
Upraszczając, za słabe wyniki odpowiada wysoka cena w stosunku do konkurencyjnych urządzeń. Co więcej, sprzedaż tabletów podlega innym prawom, w tym wypadku producent nie można wysłużyć się operatorem komórkowym.
Plany były ambitne, Samsung chciał wyprodukować 1 mln sztuk Tab’a w 2010 i 6 mln w 2011.
Na przełomie stycznia i lutego producent ujawni swoje wyniki finansowe. Wtedy to zobaczymy ile tabletów sprzedano w 2010 roku.
Bo ja wiem czy nie może….Play ma w abonamencie np. PS3…
Przecież to byłom wiadomo od początku , ipad ma nieporównaywalnie lepszy marketing i jest tańszy , a wiekszości ludzi nie zależy na tym żeby system był otwarty tylko prosty i wygodny .
Comments are closed.