Android Market Web StorePojawił się pewien problem z Android Market Web Store. Jak donosi Phandroid.com, niektórzy użytkownicy napotykają błąd uniemożliwiający pełną im pełne korzystanie z serwisu. Podczas zdalnej instalacji oprogramowania ze strony Marketu otrzymują komunikat „There are no android phones associated with this account. Please sign in with a different account.” („Brak telefonu z Androidem powiązanego z tym kontem. Proszę zalogować się przy użyciu innego konta”).

Problem dotyczy zarówno telefonów zrootwanych jak i czystych. Na szczęście serwis ma na to rozwiązanie.

  • Logujemy się w serwisie na stronie: market.android.com
  • Przechodzimy w opcję w „Moje konto” (nie w My Market Account!)
  • Wybieramy pozycję „Recovering your password” („Odzyskiwanie hasła”)
  • Hasłem potwierdzamy naszą tożsamość
  • W sekcji SMS wybieramy następująco:
  1. Edytuj (Edit)
  2. Jeśli jest tam już wprowadzony numer naszego telefonu – usuwamy go, jeśli nie – przechodzimy do punktu 6.
  3. Zapisujemy zmiany
  4. Wylogowujemy się
  5. Logujemy się ponownie i wracamy do miejsca w Ustawieniach, w którym byliśmy poprzednio
  6. Wprowadzamy i zapisujemy numer naszego telefonu
  7. Wylogowujemy się
  • Logujemy się ponownie na stronie: market.android.com
  • Wchodzimy w zakładkę My Market Account
  • Wybieramy Settings – nasz telefon powinien się już tam pojawić

262 KOMENTARZE

  1. Bardzo dziękuję za poradę, bo dzięki niej weszłam do AM i ściągnęłam dwie aplikacje
    MoreLocation 2 i wachdog. Dzięki tej pierwszej mogę się cieszyć językiem polskim w swoim nowiutkim htc desire hd, a dzięki drugiej aplikacji będę wiedziała ile wykorzystuję na bierząco lMB

  2. Hahah Supeerr! Problemu udało mi się rozwiązać z „waszą” pomocą :) Dziękuję. Wygląda na trudno, ale jak pomału zrobisz tę „kazania” to musi Ci wejść do Marketu i potem już śmiało pobierać aplikacje.

  3. Mi też nie działa…
    Czy osoby które mają z tym również problem mają konta w domenie gmail, czy innej, bo może tutaj jest problem (moje konto nie jest w domenie gmail).

  4. Myślę, że twój problem polega nad tym, bo nie masz konta w domienie gmail. Jeżeli to pytasz, to już nie udało ci się rejestrować na stronie Android Market no nie?! Jakiś inny problem będzie tutaj, przeczytaj jeszcze raz i spróbuj.. ludzie mogą się mylić, niestety więcej nie mogę Ci pomóc bo nie widzę twój problem..

  5. Witam.próbowałem tego sposobu ale nic nie pomaga.Dalej te same komunikaty.Proszę o pomoc może jeszcze są jakieś inne sposoby?

  6. Ja jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o it. Instrukcje wykonałam krok po kroku i nawet udało mi się to zrobić :) bardzo dokładnie. Niestety komunikat jest cały czas ze nie mam powiązanych urządzeń. Serdecznie proszę o pomoc

Comments are closed.