Jeszcze tego lata Lenovo zapowiada sporo atrakcji dla wszystkich miłośników tabletów. Zgodnie z zapowiedzią Rory’ego Read’a, dyrektora generalnego Lenovo, jego firma już niebawem wypuści na rynek dwa 10-calowe tablety z Honeycomb. Jeden dla klientów indywidualnych, drugi – dla biznesowych. Pojawią się w sprzedaży – odpowiednio w lipcu i sierpniu, od razu na całym świecie.

Lenovo wprowadziło wcześniej sporo zamieszania różnymi nazewnictwami i zapowiedziami produktów: LePad, LePhone, cała masa specyfikacji i zapowiedzi premier, a tymczasem, ni widu, ni słychu. Komentarz, którego udzielił Read dziennikowi Wall Street Journal, rzuca nieco światła na przyszłe działania firmy.

Przede wszystkim – oprócz dwóch zapowiedzianych tabletów z Androidem 3.x Honeycomb – w późniejszych miesiącach czeka nas jeszcze slate z Windowsem. Jednocześnie szef Lenovo zaznaczył, że firma postrzega tablety jako produkty mające wyprzeć netbooki z rynku, zyskujące do 15 proc. udziałów na rynku komputerowym. Dodatkowo dowiadujemy się też, że producent prawdopodobnie nie wprowadzi na amerykański rynek smartfonów (brak informacji o pozostałych regionach) przez najbliższe 12 do 18 miesięcy.

Comments are closed.