Pisanie blogów już od dawna jest zajęciem, które nie budzi niczyjego zdziwienia. Piszą starzy i młodzi, znani i ci zupełnie anonimowi. Jednak najwięcej do powiedzenia mają zazwyczaj ci, którzy wiedzą jak zarobić na blogu.
Klucz do zarabiania
Jeżeli blog wygląda profesjonalnie, sporo w nim treści i na dodatek pojawiają się one regularnie, możemy być niemal pewni, że jego autorem jest osoba, która opanowała podstawowe zasady zarabiania na blogach. Jakie to zasady? Bardzo proste!
Po pierwsze – o czym już był mowa – chodzi o regularne zamieszczanie postów, które na dodatek zawierają ciekawą treść. Tylko tak można przyciągnąć do bloga czytelników. Czytelnicy to klucz do sukcesu.
Dobry temat
Nie ma czegoś takiego jak uniwersalny patent na bloga, który może przynieść dobry zarobek, jednak warto pamiętać, że liczy się temat. Temat, to coś, co będzie siłą napędowa, motywem przewodnim i magnesem, przyciągającym czytelników do bloga. Mało kogo interesują dziś pamiętniki, nie pisz więc co jadłaś na śniadanie… chyba że przy okazji masz zamiar zamieszczać interesujące przepisy kulinarne. Oczywiście własnego autorstwa.
Dobry temat to również coś, na czym się znasz. To ważne, żeby wiedzieć o czym się pisze! Dlatego zastanów się dobrze nad tym, czym się interesujesz, wybierz z tej tematyki coś, co może zainteresować innych i zabierz się do pisania.
Szukamy reklamodawców
Jak pisze autor kursu ZarabiajBlogujac.pl – najprostszy sposób zarabiana na blogu, to wyświetlanie reklam. Jeżeli temat jest dobrze sprofilowany, a na stronę zagląda sporo osób, prawdopodobieństwo znalezienie reklamodawcy jest bardzo wysokie. Oczywiście nie jest powiedziane, że od razu pierwsza firma do której się zgłosimy, przywita nas z otwartymi rękoma. Warto zorientować się najpierw nieco lepiej w rynku, żeby wiedzieć do kogo i z jakimi informacjami się zwrócić.
Można również pójść na skróty i zgłosić się do jednego z popularnych systemów, odpowiadających za wyświetlanie reklam. Wówczas nie trzeba się zbytnio martwić rozmowami z reklamodawcami, ponieważ system zapewni stały napływ treści reklamowej. Do zadań blogera należy wówczas jedynie dalsze dodawanie ciekawych informacji i zdobywanie nowych czytelników.
Comments are closed.