Motorola wykupiła reklamę w New York Timesie w której naśmiewa się z problemów iPhone.
Po ostatnie fali krytyki telefonu Apple, firma kierowana przez Jobsa rozpoczęła akcje rozdawania silikonowych futerałów zasłaniających tylną część obudowy. Ów sprzęt zwiększa dystans między ręką a anteną, co w zamierzeniu ma prowadzić do polepszenia zasięgu.W reklamie Motoroli użyto zwrotu „No Jacket Required”, który ma sugerować, że Droid X nie potrzebuje żadnych „ulepszeń” do prawidłowej pracy.
Warto przypomnieć, że Droid X też nie jest idealny.
Po sieci krążą zdjęcia z Xem który działa z najnowszym Androidem. Są to nieoficjalne update, które zostały stworzone na zasadzie podmiany jądra systemu z SDK. Telefon po takiej aktualizacji jest wolniejszy niż przed, wskazuje na to test Quadrant (zdjęcie poniżej).
Zwrot wykorzystany w reklamówce – „No Jacket Required” jest tytułem płyty Phila Collinsa.
… która powstała po tym, jak Collins został wyrzucony z restauracji w Chicago za nieodpowiedni strój. :)
I już nawet niczym nie zgasisz admina serwisu… :]
Comments are closed.