Samsung, podczas wczorajszego eventu w Nowym Jorku, nie omieszkał pochwalić się wynikami sprzedaży swojego flagowego produktu – Galaxy S II. Do tej pory sprzedano już 5 milionów egzemplarzy tego niezwykle popularnego smartfonu. Wynik ten koreańska firma osiągnęła po 85 dniach sprzedaży.

Prezentując ciekawą infografikę, firma porównała kolejne pułapy sprzedaży do obiektów dających wyobrażenie o jej sukcesie. I tak 1 milion sprzedanych SGS 2 ustawionych jeden na drugim dałby wysokość równą najwyższemu szczytowi na Ziemi – Mount Everest. Ten poziom osiągnięto po 24 dniach sprzedaży. 2 miliony „pękły” po 42 dnia, a tym samym pokryć nimi można by było powierzchnię 2,5 boisk piłkarskich.

Niefortunne wydaje się być tylko porównanie 3 milionów sprzedanych sztuk po 55 dniach. Taka liczba ważyłaby tyle, co 100 słoni. Jeśli Samsung szczyci się tym, że Galaxy S II jest ultra-lekkim urządzeniem, porównanie jest co najmniej niefortunne. Niemniej jednak, wraz z amerykańską premierą urządzenia, spodziewamy się kolejnych rekordów sprzedaży.

Comments are closed.