Google stopniowo wprowadza kolejne drobne udoskonalenia dla Android Market, nie tylko w wersji dla urządzeń, ale również w wydaniu przeglądarkowym. Web Store zresztą często bywa poletkiem doświadczalnym dla kolejnych zmian dla aplikacji. Tym razem programiści po cichu wzbogacili sklep o wykres prezentujący 30-dniowe zmiany popularności dla każdej z aplikacji i gier.

Na co pozwala nowy dodatek? Dla deweloperów sprzedających swoje produkty to świetne narzędzie do kontrolowania wyników i wyznacznik wprowadzania dodatkowych elementów marketingowych. Dla kupujących to z kolei drobny element, pozwalający zorientować się jak w ciągu ostatnich 30 dni kształtowała się popularność konkretnej aplikacji. Przyda się szczególnie tym, którzy uwielbiają szperać w czeluściach Marketu w poszukiwaniu interesujących propozycji.

Jak widzimy powyżej, Angry Birds charakteryzują się falowaniem porównywalnym z morzami. Czyżbyśmy byli świadkami początku odpływu?

503 KOMENTARZE

Comments are closed.